Záclona jako šablona

Mám staré květináče, které chci použít na balkónová rajčata. Ne, že bych měla balkón, ale mám terásku, kde chci kromě květin mít i něco k snědku.
Zatím jsou květináče prázdné, protože čas výsadby ještě nenastal, ale nachystáno může být.


K zapotřebí je květináč, kousek staré záclony a spray s barvou.


Ze záclony se ustřihne pruh, aby obmotal celý květináč a pak se zapošije na několika místech, aby kopíroval kónický tvar květináče.


Takto připravený pruh se obmotá kolem květináče a sešije.


Před nástřikem je nutné, aby takto vyrobená šablona těsně přiléhala ke květináči. Na vypnutí pomůže třeba kolíček na prádlo.


Nástřik se dělá ve dvou vrstvách a po zaschnutí se šablona stáhne. Je trochu přilepená, tak je dobré ji například pomocí šroubováku odlepit.


Komentáře

  1. Tak to je skvělé využití starých záclon :-) . Já jsem je použila na zahrádku, abych mohla přikrýt hrášek a kedluby, aby mi je neozobali ptáci. Záclony jsme rušili, protože jsme si místo nich pořídili na okna žaluzie z Pramos, které máme vevnitř i venku a jsou mnohem praktičtější než záclony :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.