Pension Atelier 12


Když jsem jela na aukci v Písecké bráně, nechtělo se mi domů vracet nočním vlakem, tak jsem hledala ubytování někde blízko. Náhodou jsem nedaleko Písecké brány našla tento penzion a zaujal mě natolik, že jsem se rozhodla napsat o něm příspěvek.
Penzion provozuje akademický malíř se šperkařkou a je to na jeho interiéru poznat. Vchod s recepcí a společnými prostory je v suterénu obytného domu. Klenuté stropy a malá okýnka dávají tušit, že se jedná o staré sklepy.



Nedostatek denního světla je nahrazen mnoha různými druhy osvětlení, které interiéru, zároveň s přívětivým majitelem, přidávají na útulné atmosféře. Vstupní prostor zároveň slouží jako společenská místnost a jídelna, kde se podávají vskutku bohaté snídaně.
Pokoje se pak nacházejí v patře. Já jsem měla pokojík s výhledem do malé zahrádky patřící penzionu. Stejně jako recepce, i pokoj byl vyzdobený originály od majitele penzionu a zařízen v souladu s tímto starým domem. Součástí pokoje byl malý sprchový kout, na wc byl vchod z chodby, což byla jediná nevýhoda tohoto ubytování. To mi připomnělo pokoj ve francouzském Frejus, kde jsem před lety byla.



Penzion je v tomto obytném domě a jeho vchod z ulice je tak trochu skrytý a málo označený, a tak jsem ho musela chvíli hledat.


Komentáře