Stolek se zásuvkou


  widesign.cz

Tak jako většina starého nábytku byl přetřený bílým emailem a prožraný červotočem. Pod bílým nátěrem se skrýval hnědý, zřejmě namořeno a přelakováno.


Bílou barvu jsem opálila a hnědou smyla Lastanoxem. Objevilo se krásně prokreslené dřevo s patinou. Místa hodně poškozená červotočem jsem musela vybrousit, zbývající dírky jsem nechala, stejně většina z nich už byla zatmelena. To je dobré znamení, že červotoč tam již zřejmě není. Pro jistotu jsem však dřevo proti boučkům ošetřila. Celý stolek jsem naolejovala, jen čelo šuplíku jsem přetřela světle olivovou křídovou barvou zesvětlenou bílým matným balakrylem. Takto stoleček není nudný a navíc černá kovaná úchytka takto více vynikne. Tu si však majitel vyrobí a doplní sám. Tento stoleček má totiž jednu velkou vadu - není můj.😒


Tak už má i úchytku.




Komentáře

  1. Jarinko, tak jsem si říkala, s čím na nás bafneš příště, že určitě něco kutíš a vida! stolek.
    Krásný podzim do Slezska přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.