Meat Design 2018


widesign.cz

Minulý víkend proběhl v Ostravě další ročník výstavy Meat Design. Zúčastnila jsem se již potřetí, ale musím říct, že z mého pohledu to byl zatím najslabší ročník. Pozitivní bylo, že výstavní část probíhala nově Gongu, ale na druhou stranu Fajna dílna byla zavřená a tím pádem ubylo i kreativních dílniček. Bylo méně vystavovatelů nábytku a přibylo prodejců drobných doplňků.

Z toho, co mě zaujalo byla určitě kavárna ve voze s plápolajícími ohni. V industriálním prostředí to bylo působivé.


Z tradičních vystavovatelů tady byl TON se svým křeslem Chips. Mimochodem je velice pohodlné.


Nechyběl ani kozmický Formdesign se zajímavě tvarovaným stolem.


Líbil se mi i nábytek pro děti.



Využívání a renovace starého nábytku je moje parketa, proto mě zaujala netradiční úprava staré fládrované skříně.


Novinkou byly pro mně dekorativní smaltované plechy vhodné ke krbovým kamnům.


Z doplňků stojí za zmínku porcelánové nádobí ve stylu tradičních plecháčků a konví.


Nádobí jednoduchých čistých tvarů se mi taky líbilo.


A nakonec svítidla, která mi připomínala skořápku z vajíčka.


Komentáře

  1. To povlečení je bezva, kde jste ho kupovali? Jinak celkově design a vše okolo se vám moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jaké povlečení myslíte, tady žádné není.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.