Stolek na pergolu

Pod skříňku, která vznikla z horní části staré kredence jsme potřebovali odkládací stolek. A tak, jak je mým zvykem, jsme přetvořili starý konferenční stůl, co jsme dostali.  Můj milý se postaral o zvýšení stolku a já o nátěr a dekorování. Pod sklo jsem dala starou háčkovanou dečku po babičce. Sklo pochází z jiného stolu, a tak je trochu menší, ale to nevadí. Nikdo není dokonalý. Horní desku jsem ponechala v původním stavu, protože i jídelní stůl má desku v podobném odstínu hnědé.


Původní stav sice nebyl špatný, ale nevyhovoval výškou a barvou.


A takto stolek doplnil starou skříňku.



Komentáře

  1. Velmi povedené!
    Jarinko, barvičky jako pro mne. Jste šikovní! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.