Jak si vytvořit pracovnu


S vytvořením svého nového pracovního místa jsem nespěchala.
Nejdůležitější bylo najít to správné místo v domě. Možností bylo víc, kterou si však vybrat? Rozhodla řídit svými pocity a intuicí. Do každého z těchto míst jsem si na chvíli sedla a vnímala jaké pocity zde mám. Hledala jsem místo, ve kterém se cítím útulně, bezpečně a zároveň ve mně probouzí tvořivost, fantazii a chuť do práce. Nakonec jsem se rozhodla pro jeden z koutů v pokoji, který sloužil jen k odpočinku a pro přespání případné návštěvy.
Druhý úkol byl zamyslet se nad tím, co vše vlastně v pracovním koutě potřebuji. Uvědomila jsem si, že mi vlastně stačí dostatečně prostorný stůl a kvalitní židle. Na výběru židle jsem si dala opravdu záležet a vybrala jsem si takovou, která dává pevnou podporu zádům. V obchodě jsem si vyzkoušela všechny, co měli, abych vybrala tu, co mi přesně sedne a zároveň se mi hodí i barevně. Stůl jsem pak koupila na netu z druhé ruky. Úložné prostory mít po ruce nepotřebuji, stačí mi notebook, blok a tužka. Nemám ráda chaos na pracovním stole.


Nakonec zbývalo nové věci doladit s tím, co už v místnosti bylo. Žlutý stolek brusel po babičce a retro lampa mi už slouží pěknou řádku let. Kvalitní věci nestárnou, ale zrají.


Po každé, když tady vstoupím, citím radost z toho, že budu pracovat.

Komentáře