Proměna kuchyně

 Toto je současný stav.


Jsou věci, které má smysl zachovat a opečovávat, ať už z nostalgie, anebo pro jejich nadčasový design a kvalitní řemeslné provedení. Moje stará kuchyňská linka mezi ně rozhodně nepatřila. Dlouho jsem se k rekonstrukci rozhoupávala, protože to znamenalo i novou podlahu a nové rozvody vody i elektřiny. A taky být 3 týdny bez kuchyně, protože návaznost řemeslníků nebyla ideální.



Novou kuchyňskou linku jsem vybírala tak, aby ladila se starou kredencí, o které píšu v příspěvku Objev z půdy. Spodní skříňky jsem chtěla na nožkách, protože sestava působí odlehčeně a taky se dá pod ní dobře uklidit. Ukládacího prostoru moc není, ale je dobře využitelný a aspoň nehromadím  zbytečnosti.


K ukládání sypkých potravin jsou ideální skleněné šuplíčky, které jsou léty prověřené. Tyto jsou z IKEA, škoda, že se už nedělají. Místo keramického obkladu jsem dala vinylovou tapetu, která je mnohem levnější, jednoduše se nalepí, skvěle udržuje a taky se mi líbí. Podle rad pro sestavení kuchyňského pracoviště nemá být dřez v rohu. Mě to však nevadí, protože mnohem důležitější je pro mě větší souvislá pracovní plocha.


Časem přibyly i obrázky. Designový plakát z Anglie  a podtácky z dílny Bengt & Lotta.


Čas vždy ukáže, co se dobře neodhadlo a je třeba upravit. O roh přečnívající desky jsem se pořád otloukala, až jsem jednoho dne řekla dost a nechala jsem ho zaoblit. A je po problému.


Novou kuchyňskou linku jsem doplnila zrenovovaným stolem, o kterém jsem už psala. Taky jsem přemístila lednici blíže k lince a převrátila její zavírání, aby bylo vše po ruce.


Komentáře

  1. To je tedy velice zajímavý styl. Líbí se mi vaše práce s kuchyňskou linkou a i to jak jste to vše dokázala nakombinovat. Studovala jste někde dekoraci a interiérový design? Nebo jste se s tím prostě "narodila" ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už mám za sebou studium a pracuji jako interiérová designérka. Před 10 lety, kdy jsem dělala tuto kuchyň jsem o své současné práci jen snila.

      Vymazat

Okomentovat

Nevkládejte prosím žádné odkazy. Děkuji. Komentáře s odkazy budou ihned mazány.